Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin
SERWISU I SKLEPU INTERNETOWEGO
www.laak.pl
obowiązuje od 1 lipca 2025 r.
§1 Definicje
- Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod adresem www.laak.pl, za pośrednictwem którego Klient może nabywać Produkty oferowane przez Sprzedawcę.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, dokonująca lub planująca zakup lub korzystająca z usług oferowanych przez Sklep, w tym również Konsument.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu.
- Produkt – rzecz ruchoma prezentowana w Sklepie, możliwa do zakupu, szczegółowo określona w zamówieniu.
- Sprzedawca – Producent odzieży Anna Koshevaia, z siedzibą przy ul. Farna 29, 64-050 Wielichowo, zarejestrowana w CEIDG pod numerem NIP: 9950262357, REGON: 525540419.
- Dane kontaktowe:
- e-mail: support@laak.pl
- tel: +48 451 043 768
§2 Postanowienia ogólne
- Sklep dostępny jest pod adresem: www.laak.pl, kontakt e-mailowy: support@laak.pl
- Przed skorzystaniem z usług Sklepu Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem.
- Regulamin dotyczy wszystkich Klientów. Klient zobowiązuje się do jego przestrzegania. Obowiązuje wersja Regulaminu aktualna w chwili złożenia zamówienia.
- Aby dokonywać zakupów, Klient powinien posiadać urządzenie z dostępem do Internetu, przeglądarkę internetową oraz aktywny adres e-mail.
- W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Informacje o Produktach (w tym ceny) dostępne na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Kontakt za pośrednictwem telefonu jest możliwy wyłącznie w dni robocze od 14:00 do 16:00
§3 Zakres działalności
- Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową Produktów za pośrednictwem Internetu – w szczególności odzieży i galanterii.
- Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są nowe i produkowane w Polsce.
§4 Zasady zakupu
- Zakup Produktów wymaga uprzedniego zapoznania się z Regulaminem i jego akceptacji.
- Przed finalizacją zamówienia Sprzedawca udostępnia Klientowi szczegółowe informacje o Produkcie, łącznej cenie, kosztach dostawy, formach płatności i przewidywanym czasie realizacji zamówienia.
- Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłane jest na adres e-mail Klienta.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- Zakup nie wymaga rejestracji, choć możliwe jest założenie konta użytkownika. Login i hasło są poufne i Klient zobowiązuje się do ich ochrony.
- W celu dokonania zakupu Klient uzupełnia formularz zamówienia, podając: imię i nazwisko/nazwę firmy, e-mail, numer telefonu oraz adres dostawy.
- Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. Po jej przyjęciu Klient otrzymuje e-mailowe potwierdzenie realizacji zamówienia – wtedy następuje zawarcie umowy.
- Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności
- W przypadku braku dostępności Produktów Sprzedawca poinformuje Klienta o możliwości częściowej realizacji lub anulowania zamówienia.
- Ceny Produktów są podawane w złotych polskich i zawierają wszystkie należne podatki.
- Dostępne formy płatności:
- Visa,
- Visa Electron,
- MasterCard,
- MasterCard Electronic,
- Maestro.
- Dostępne formy dostawy oraz ich koszt:
- Paczkomat InPost – 9,99 złotych
- Punkt Odbioru DPD – 9,99 złotych
- Kurier InPost – 15,99 złotych
- Kurier DPD – 15,99 złotych
- Zwrot środków następuje na rachunek powiązany z kartą używaną przy płatności.
- Płatność należy uregulować w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- Produkty wysyłane są w terminie do 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
- Przesyłki realizowane są przez firmy kurierskie: InPost i DPD.
- Domyślnie Produkty pakowane są zbiorczo, chyba że Klient wybierze inną opcję.
- Faktura bez VAT dostępna na życzenie – przesyłana drogą elektroniczną. Klient powinien podać pełne dane do faktury.
§5 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od zakupu, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
- Reklamacja przysługuje w przypadku, gdy Produkt jest niezgodny z umową, uszkodzony lub wadliwy.
- Klient może żądać naprawy, wymiany Produktu na wolny od wad, obniżenia ceny lub zwrotu – jeśli inne formy nie są możliwe.
- Reklamacja nie przysługuje, jeżeli wada powstała na skutek niewłaściwego użytkowania.
- Zgłoszenia reklamacyjne należy przesyłać na adres e-mail: ak.style.store@gmail.com, podając numer zamówienia, datę zakupu, opis wady oraz przedmiot reklamacji.
- Produkty szyte na miarę, z modyfikacjami (kolor, długość, rękaw itp.) nie podlegają zwrotowi, chyba że Sprzedawca zdecyduje inaczej.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
- Reklamacje należy przesyłać wyłącznie do Paczkomatu InPost: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Długa 17, tel. 451 043 768.
§6 Odstąpienie od umowy
- Wszystkie sukienki dostępne w sklepie szyte są wyłącznie na indywidualne zamówienie klienta – zarówno w rozmiarach standardowych, jak i niestandardowych.
- Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.
- Nieprawidłowo nadane przesyłki nie będą przyjmowane.
Klient zachowuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będącego przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
§7 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych użytkowników jest Producent Odzieży Anna Koshevaia. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, realizacji zamówień oraz kontaktu z użytkownikiem. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych, w tym przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.
§8 Postanowienia końcowe
- Dokonując zakupu, Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i go akceptuje.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiany prawa, metod płatności lub dostawy).
- Sprzedawca nie pobiera dodatkowych opłat za kontakt. Klient ponosi jedynie standardowe koszty wynikające z zawartej umowy z operatorem telekomunikacyjnym.